Ansökan är klar!

Vaknade runt sju tiden och kunde verkligen inte somna om, var inge trött. Så jag slog på datorn och gjorde klart det sista på kollaget och rättade de som behövdes rätta på brevet. Känns oerhört skönt att allt är klart nu, hela ansökan är klar. Kan ni fatta? Nu är det på riktigt, wiiiii :) Som tur va kunde jag skicka in kollaget via mail så slipper bilderna bli så dåliga när man skriver ut dom. Har också fått in fler referenser som ska läggas på lådan så fort jag kommer ut.
Kom ju på att jag skrev en checklista i den andra bloggen, en uppdatering av vad som är klart och inte klart :)

Min check-lista (har jag glömt någon som är viktigt får ni gärna kommentera):
*Skriva klart ansökan - KLART
*Skriva och rätta det personliga brevet - KLART
*Fixa ett kollage - KLART
*Hälsoundersökningen
*Fixa belastningsutdrag från polisen
*Be referenserna fylla i papprena - KLART
*Fixa internationellt körkort
*Nytt pass (eftersom mitt går ut under mitt år i USA)
*Fixa visakort – KLART
*Fixa visum
*Köpa presenter till värdfamiljen
*Resväska och handbagage?
*Beställa ”120-personbevis”
*Fixa bra försäkring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0