MELON!

Jag fattar inte,  har blivit helt fralst i melon. Ater det sa fort jag blir hungrig, de enda jag ater. Igar at jag tre stycken och lite wok, idag ar jag redan uppe i tre :O Helt sjukt, ni kan fatta hur ofta jag pissar och hur uppsvald min mage ar. Vet att jag borde ata annat men blir ganska full i magen av meloner sa orkar inge annat :P Och min mage skriker inte av smarta, bara nar den ar full men jag fortsatter och ata anda :P
Idag har varit en bra dag, varit pa ovanligt bra humor, hoppas de kan halla i sej. Men jag vet att de kommer vanda, om nan dag, nar magen satter igang igen, nar kroppen skriker efter naring eftersom den bara fatt melon :P
Ska dra till gymmet straxt. J kom hem tidigare sa ar off nu, skont :) Har inte vart pa gymmet pa en vecka tror jag, dags att gora ett besok. Fattar inte hur de ska ga nar jag kommer hem, hur ska jag trana da? Jag hatar gymmet pa hemmet for det ar sa litet, vet att jag inte kommer ga dit fast jag borde, och tid kommer jag ha sa kan inte skylla pa de. Far ta tag i de nar jag kommer hem. Maste sluta tanka pa sana sma saker, de far jag ta i tur med nar jag kommer hem, nu har jag viktigare saker att ta i tur med.
Imorgon kommer min LCC hit for att diskutera min hemresa. hoppas jag far reda pa da hur lange jag far stanna och hur det blir med biljetten. Verkar som att jag kommer fa stanna till december iaf :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Försök att äta lite annat också,annars säjer kroppen ifrån snart och då orkar du ingenting.

Har sålt en till valp idag.Hon hamna i Örebro hos jätte trevliga människor.

Inte har det blivit nå älg eller.

Puss o kram

2010-10-12 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0