Lang dag

Borjade 06.45 idag for F skulle operera sej i munnen. De va natt som blockade hennes tand for att vaxa sa hon har haft en glugg anda sen hon foddes. Dom skulle dafor oppna upp sa den kunde vaxa fritt. De visade sej att de va hen hel dros med smatander ivagen, 20st rattare sagt :O Jag skojar inte, de va sjukt. Men nu ar dom borta och gluggen med forhoppningsvis inom kort :) Efter de va hon ganksa sliten och trott sa tag hand om R och gjorde lite arenden. runt 5 va de dags for ett nytt uppdrag som jag precis kom hem ifran. Kan tyvarr inte beratta va de va for vet att de finns personer som laser min blogg aven fast dom inte borde ^^
...och att man inte kan hoger eller vanster resulterar i en liten ofrivillig roadtripp, haha.

Imorgon vet jag inte hur de kommer bli. J ska ha fodelsedagsfest sa har ingen aning om vad som hander. Om jag ska ta med barnen dit och sen aka hem? Bara stanna hemma? Inte jobba overhuvudtaget? Ga pa festen och sen tar A med barnen hem?

Som sagt, J fyller ar pa tisdag och vet inte om vi skulle aka ivag nanstans i veckan? Ska bli spannande och se vart man hamnar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0