New York

New York är helt fucking awesome! Finner inga ord, detta måste upplevas minst en gång i livet. Ni kommer inte ångra er, helt sjukt vackert!

planet gick 7am igår. F och R va grymt duktiga å snälla på planet. Inga problem alls att flyga med dom, och som tur va fanns det en liten skärm framför alla så dom va fullt upptagna med att kolla barnprogram :) Kunde till och med slumra till en stund. Passade på när R tog sin nap. Va ju ut i fredags, kom till A runt 2am och vi skulle åka 5.15am. Så 3 timmars sömn och 5 timmars flygresa, fint!
J mötte upp oss på flygplatsen, hon och barnen gick och hyrde en bil, jag gick och hämtade bagaget. Packade alla deras grejer i min väska så hade endast en + 2 barnstolar. Satte oss i bilen och åkte mot brooklyn där jag kommer bo dom här 4 dagarna. Åt lite, gick en liten rundtur sen åkte dom vidare dit dom nu skulle. Efter att dom hade åkt så gjorde jag mej iordning och åkte in till NYC. J gav mej pengar till en taxi men jag tog subway istället ^^ Kände att det va mer upplevelse än att ta en taxi, en liten utmaning med andra ord. NYC är hur fint som hellt på kvällen. Synd att jag har en sån dålig kamera men några bilder vart de iaf.

Om du läser min blogg pappa, så hoppa över kommande mening!!!
Det finns fan många snygga negrer här, trodde inte de men jag hade fel, haha. I L.A har jag inte sett en enda men här finns det en hel del. Här kan du fortsätta pappa. Här i NY känner jag mej mer bekväm. I L.A är (nästan) alla smala och tränar mycket, här i NY är det blandat. Här ser jag personer som jag förknippar med USA, alltså dom större modellerna. Här känner jag mej mer som en i mängden än vad jag gör i L.A



Idag har jag strosat runt i NYC med tjejen som bor här jag bor. Va meningen att jag skulle ta massvis med kort, men hade jag laddat batteriet i kameran? Nej, så de vart några bilder sen dog den, typiskt! Men men de är som de är, kan ta några kort imorgon. Nyss kommit till lägenheten, bor som sagt 10 min från manhattan så rätt nice ^^ Måste ta en powernap innan vi ger oss ut igen. Rekomenderar inte att gå en rundtur i NYC med flipflop, ingen hit direkt, haha.
Ikväll ska vi gå ut och äta nånstans, vet inte vart. Hon är från Colombia så hoppas hon tar mej till nå ställe där dom serverar hennes mat :)

Imorgon blir det en heldag med shopping, eller det är tänkt så iaf men känner jag mej själv rätt så pallar jag nog några timmar sen är jag less på shopping. Kommer gå själv i morgon så kan shoppa i min takt och kolla på vad jag vill. Behöver inte känna stressen när man vill prova nått eller vänta på någon i nån affär man hatar, haha. Va nog tur att jag tog min stora resväska iaf. Den va typ tom när jag åkte hit men kommer nog va full när jag åker hem. Finns hur mycket som hellst här, de finns allt och de är suuuuper billigt. Fick ju lön igår för förra veckan och denna så kan bli en hel del saker och kläder. Ska se till att ladda kameran så jag kan ta några bilder iaf.

Nu powernap så jag orkar med kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0