113 grader!

Idag har de varit nå sjukt varmt, eller dom senaste dagarna vill säga. Termometern har passerat 100 grader fahrenheit, idag tror jag den va uppe i 113 vilket motsvarar 45 grader celcius. Sjuuukt, å hemma sitter ni med filtar, eld i öppna spisen, raggisar och varm choklad. Här är de naket, iste, pool och AC som gäller. Skulle sätta mej i bilen, vill påpeka att jag hade en klänning och när man sätter sej så brukar den åka upp så man sitter på bara skinnet. Inget att rekomendera kan jag säga, brände till i skinkorna ganska rejält. Då kan ni tänka er hur jävla varmt de är. Antar att ni där hemma startar bilen en stund innan ni ska åka för att få värme, jag får göra tvärt om. Fick starta bilen, slå AC:n i bött å vänta tills den kylts ner en aning. De går alltså inte att va ute, t.o.m folket här säger att de är extremt varmt, nån slags värmebölja. Hoppas de inte håller i sej allt för länge, tar extra mycket energi och eftersom jag inte har så mycket till övers så är jag helt slut om dagarna, pjuu. Men men, bara att bita ihop å köra på, kan inte göra annat. Låt svetten rinna!

Började inte förrän barnen slutade skolan så drog till Ross med Madde och shoppade lite ^^ Ross är typ som en outlet butik, märkeskläder för en billig peng. Hittade lite saker, dock inte så mycket jag hade hoppas eftersom jag måste ta reda på vad europastorlek är i amerikans storlek först. Svårt att veta vad som passar eller inte. Visst kan prova men lite svårt när de inte är till mej ;)
Allt detta för ynka 72dollar (490:-)
  • Adidas munktröja
  • 3 par trosor
  • Levis jeans
  • BH
  • Everest träningsbyxor



Plockade upp barnen, åkte hem och hoppade i poolen. Avsvalkande - JAA! Vart lite lek med kameran, F va på så bra humör så hon gjorde allt jag sa eftersom jag hade vart så snäll och tagit henne till nailsalongen så hon fick sina tånaglar fixade ;) Fixade dinner, kollade på film sen läggdags. Vart mycket mys med F ikväll, hon va på så gullhumör =)



Nu ska jag försöka sova i denna hette. Kom hem å de va 97 grader i huset, slog på AC:n så hoppas de kyls ner snart! Upp tidigt imorn så jag hinner träna innan de är dags att passa skruttungen. Gissar på att de blir heldag imorgon så bäst att ta de säkra före de osäkra. Har lovat F att åka till West Hollywood parken efter skolan om de är jag som hämtar dom.

p.s ska tydligen på bröllop i ohio :O



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde gärna ta nåra plusgrader hit,verkar som att ni har så dt räcker. kollar ikväll om ja får tag i dej.

Kram

2010-09-28 @ 07:12:05
Postat av: Anonym

Pappa

2010-09-28 @ 07:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0