Hiking

Allt jag läser på Svenska handlar om valet. Vet att de är ?viktigt? men jag är inte insatt och fattar verkligen noll. Politik är inget som intresserar mej ett dugg. De borde göra de eftersom de är vad världen styrs av. Fattade jag något kasnke jag vore intresserad men just är allt bara förvirrande. Partier hit, röster hit, vad är bra och vad är dåligt? Aja, skit samma. Förvirrande och ganska ointressant!

Idag vart de hiking. Bra drygt i början men va kul. Sista biten va verkligen hiking, ner för en bra sluttning "offroad". Tag lite bilder, tyvärr lite för lite men alltid nått. Nu såg man verkligen hur mycke avgaser de är i luften. Om ni kollar på bilden så får ni se. Det är inte dimma, de är avgaser. Så jävla äckligt.



Just ja, vart ju utgång i fredags. Riktigt trevligt. Jag och Madde minglade runt i olika barer medans Sandra och Maria gick på Drais. Både jag och Madde kände att vi ville testa något annat och hittade faktiskt en riktigt sjysst bar :) dit blir de fler gånger, om vi kommer ihåg vart de va vill säga haha. Kom hem runt halv 5 tiden efter lite "trubbel". Färdi pratat om de.



Lördagen va jävligt seg. Vaknade runt 9-tiden och gick upp för att kolla till nattgästerna. En va borta och en låg snarkades. la mej och chillade nån timme till sen drog jag till gymmet, vilket jag aldrig skulle gjort. Fy fan va tråkigt å segt de va. Va inte bakfull, men träna med 4 timmars fyllesömn kasnke inte va de bästa? Vart ett kort pass sen drog jag å köpte bakfylle käk åt Madde, som låg hemma å snarkade den jäveln ^^ La oss vid poolen och chillade å pratade om gårdagen (fredagnatt). Hon drog senare så passade på att sova nån timme innan jag skulle börja jobba, eller jobba och jobba. Dom kom hem sent så la dom bara i sängen sen sov vi :) Inte direkt ansträngande men lär ju ändå va hemma en lördagkväll ifall nått skulle hända.

Imorgon är de 8 veckor sen jag lämnade Sverige. 8 veckor är ju fan 2 månader. Två månader utan min plutt, utan familj och vänner. Dom första veckorna va riktigt tuffa men nu lever livet, självklart längtar jag hem men inte så att jag vill åka hem. Inte än, är långt ifrån klar med USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0