Skruv på rymmen!

Pjuu va händer? Om någon hittar en skruv, ganska stor, så tillhör den mej! Måste ha tappat en. Gissa va jag gjorde igår? :O
Jag ställde klockan på 05.00 och drog till gymmet, sjukt jag vet. Men skulle hämta lillan vid 7.30 och gymmet ligger på vägen dit så tänkte, va fan. Hade jag vart superdupermega trött så hade jag legat kvar i sängen, men va hyffsat pigg. Skönt va de iaf, hoppas de blir fler gånger :) Skulle vart å testat på vattengympa idag men piggheten svek mej. 05,00 kan jag åg upp å träna men 09.00, haha. Gårdagens bravud kasnke va en del av tröttheten, men så sent vart de ändå inte. Va hemma runt 3 kasnke? Fan, när de gäller killar så sviker modet lite, men att sticka fråån allt, lämna nära å kära och flytta till en främmande familj och ett annat land då finns de mod, knepigt.

Utgång igår med Sandra och Madde. Trevligt, mycket folk och VIP gäster som usher och en från Black eyde peas. Strosade runt, tjålade, drack och hade allmänt trevligt. Men W hotel, vet inte riktigt va jag ska säga. De är jävligt nice men verkligen inget som jag vanligtvis skulle gå till. Måste kolla igenom kameran, de roligaste av allt =)

Jobbar ikväll, börjar runt 8pm. J skulle lägga dom sen dra så behöver bara va hemma ifall nått skulle hända och hela söndan är jag off =) På schemat står då hiking, vet inte vart exakt än men ska bli spännade. Idag ska jag chilla i poolen lite sen in till West Hollywood och träffa Gregory.

Har varit ruskigt dålig på att ta bilder senaste tiden, fy skäms! Ska försöka bättra mej, för min egen skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0