Sleten!

Precis kommit hem, eller har hunnit med en dusch. Jobbade till strax före 9pm sen vart de en snabbsväng in på gymmet. Skönt att de ligger på vägen, då kan man aldrig skylla på att "de ligger så långt bort" eller att man gruvar sej för att åka. Nu passerar jag de varje gång (om jag inte tar freeway) då finns de inga undanflykter ^^ Typiskt att gymmet vid barnens skolla ska lägg ner snart, va ska jag göra då i 2,5 timme? Känns som att de kommer gå åt en hel del pengar iaf :O haha.

Är väl dags att knipa igen dom sletna ögenen om jag ska orka med mörandagen. Vet inte va den har att erbjuda, de återstår att se. Till gymmet å spana lite kasnke, haha. Nu känns de roligar att gå till gymmet, har hittat ögongodis på båda gymmen, tror jag :P Går inte till gymmet för att träna, går dit för att spana. Inte varje gång, varannan kasnke. höhö ^^

Nej nu stänger vi butiken, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0