Ooops!

Ställde klockan på 5am imorse för tänkte jag skulle träna innan jag skulle hämta lillan, men vaknade 6 :O Måste ha stängt av den i sömnen eller nått för har inge minne av att den har ringt. Aja, sov en timme till sen drog jag å hämtade henne. Stannade till på Ralph på hemvägen för att handla lite mat. Nu sitter vi, eller hon rättare sagt å äter lunch sen blir de dagiset. Efter de åker jag till Farmer Market, ska försöka komma ihåg att ta lite bilder så ni får se hur de ser ut, skit mysigt :) Behöver inte hämta dom från skolan men ska där emot möta upp dom vid F´s violinlektion runt 4-tiden. Så är ledig mellan 12.30-4pm sen är de dags att jobba igen några timmar. Tror de va nått på skolan A skulle på så hon behövde mej ikväll, dock bara till7-8pm nångång. Tänkte jag skulle svänga in på gymmet på vägen hem eftersom jag inte hann med de imorse. Får se vad jag orkar med :P

Helgen? ledig fredag kväll, lördag under dagen och hela söndan :) Enda planen jag har är att de blir hiking på söndag eftersom de inte blidde nått förra söndan :( Utgång på fredag? - Hä spösch!

Dags att göra damen redo för "skolan", cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0