Octoberfest

Nyss kommit hem, vart en övernattning hos Madde. Va iväg på octoberfesten i Torrance, vart ganska sent och hade druckit så nattade över. Va en väldigt trevlig kväll, men vilket folk de finns. Träffade en tjej från tyskland och hon sa att oktoberfesten här va absolut inte som i Tyskland, där är de mycke värre. Alla är störfulla och härjar som fan, och jag som tycker att de va nog mycke här. Gillar inte allt för fulla människor så vette fan om jag skule klara av en riktig oktoberfest med MASSOR av drägg till karlar :O

Ikväll blir de BBQ fest, fast nyktert för min del. Magen säger ifrån och sen måste jag komma hem på nå vis för har au pair möte på söndag morron :( Kan bli kul ändå, träffa lite nytt folk förhoppningsvis.

Dags att bättre på brännan, börjar försvinna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0