Kortis

Ligger och kollar på lite svenska tv-program, tack kanal5- och tv4- play :) Så lite efter när jag kommer hem ska jag inte vara, haha.

Idag har vart en upp och ner dag. Mått bra och dåligt. Jobbade till halv 1, mötte upp Madde och "lunchade" eller tog en fruktsallad, varken hon eller jag va på hugget för nå mat. Hon förkyld och min mage va inte på min sida idag. Fick i mej 4 bitar? sen va de stopp (ta de lugnt mamma, ingen fara). Drog och tränade en sväng trots att jag va så förbannat opepp. Kändes mest som jag strosade runt, ingen direkt hård träning idag. Hade inte "han" vart där hade jag nog dragit hem efter bara en halvtimme, haha ^^

Nej, blir ett kort inlägg. Energin sviker mej och vet för den delen inte vad jag ska skriva. Händer inte så mycket just nu. Laddar upp batterierna för att komma igång igen :D

Natti


Kommentarer
Postat av: Kicki I skogen

Hej Maria

Ja man kan inte vara på topp jämt, som sagt de går över. Tråkigt att de där med magen har kommit tillbaka puh puh inte kul. Men men som du säger du håller ju inte på att dö i alla fall..



Ja hoppas de vänder snart med magen och att du börjar känna dig pepp snart igen, ja de är nog bara en vanlig svacka de har man ju ibland , oavsett om man är i Usa eller säfsen.



ha de bra och sköt om dig kram kram & puss puss

2010-09-24 @ 13:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0