Död fisk!

Vart är min energi? Kan inte förstå hur jag kan va så trött, både huve och kropp. Har inte gjort nått vettigt den här veckan tror jag. Så jävla tråkig jag är. Hoppas energin kommer tillbaka till nästa vecka, har ju så mycket jag vill göra. Just nu känner jag mej som en dö fisk. Är jag påväg in i ett skov? :O Får fan inte vara så, håll tummarna!
Dom fastställde aldrig min "sjukdom" förra sommarn, men dom trodde de kunde vara chron. Eftersom jag vart "bra" så lades allt på is men är de tillbaka nu? De återstår att se.
... och ta de lungt, jag klarar mej. Inget att oroa sej för, är inte döende.

Annars då. Jobbar, tränar och chillar. Jobbet kan jag inte direkt påstå är ansträngande. Barnen är toppen och mina tider den senaste tiden, woohoo :D Har första au pair mötet på söndag, får se hur de är. Ska som sagt byta LCC så får låssas som ingenting. Ska tydligen ha ett party i oktober där alla hostfamiljer träffas och J lovade att vi kunde ha de här så måste vänta tills efter de.

Klockan är 8pm och jag har tvingat mej uppe i två timmar, va fan? :( Nått måste va fel och jag kan inte klaga på att jag sovit för lite. Sover mina 8 timmar, oftast. Haft lite svårt att komma in i den djupa sömnen men har fortfarande legat i sängen. Men men, bara att köra på.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det går över med magen.Vet hur det var förra gången.Tänk på vad du äter och dricker.Puss o kram.Tänker på dej.

2010-09-24 @ 09:35:53
Postat av: Eva Vääntäjä

Hej MARIA!

Jag läser Din blogg det är kul att följa dina äventyr. Krya på Dig.

Hälsningar från Säfsen

Eva

2010-09-24 @ 17:43:54
Postat av: Maria

Hej Eva, äntligen törs du kommentera,hihi. Mamma har berättat att du läser den, kul :) Tack så mycket.

Kram!

2010-09-24 @ 18:38:51
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/
Postat av: Caroline

Min energi har också varit bortblåst den här veckan. Har typ inte orkat gör någonting bara att röra sig i huset har varit jobbigt :P Haha. Nån au pair sjuka vi fått tror jag! ;) Nejdå, men förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka! :)

2010-09-24 @ 19:32:29
URL: http://mittusa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0