Bil "utta"

Idag har jag varit bil "utta", vilket betyder att jag inte haft nån bil. J kunde inte hitta sina bilnycklar så hon va tvungen att ta min bil till jobbet. Va meningen att jag skulle köra lillan till A men eftersom jag ingen bil hade så fick hon komma å hämta henne ist. Skit tänkte jag. Hade ju planerat att åka å träna efter jag lämnat henne, men ikke. Istället va jag fast i Eagle Rock, MEN Madde blev min räddare i nöden :) När hon hade slutat kom hon och hämtade mej och vi drog å tränade, gööööött. Tog de i Glendale, va mycket mindre än de i West Hollywood men helt okej. Måste prova de i Pasadena också, de är nyöppnat så förhoppningsvis de är nice :) Hoppas verkligen jag kan hålla i träningen nu, vill verkligen komma igång. Kanske blir lättare nu när man har nån att träna med. Passar perfekt att träna dom timmarna lillan är på dagiset å Madde bor i närheten, awesome!
Ska snart krypa till sängs, helt slut efter gymmet, haha. Känns att man inte tränat på ett tag, komer nog kännas ännu mer imorgon ^^

Förresten, myrorna har attackerat vårt kök. Dom små krypen är överallt. När jag kom hem nu så tänkte jag, fan så gött, inte så mycket myror nu. Öppnade diskmaskinen å vad väller de ut? Jo myror, hundratals. Men J SMS:a mej och sa att nån myrdödare skulle komma imornbitti å döda dom. Kryper i mej bara jag tänker på de. När jag öppnade diskmaskinen vart min hand typ svart. Ger mej fan på att några kröp in i tröjarmen innan jag hann skölja av mej för de kryper i hela mej! Å dom är fan som älgfluger, går inte att döda. Enda sättet är att dränka dom typ, eller mosa dom jätte hårt.

Nu blir de sängen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0