BBQ & Meeting

Igår va de som sagt BBQ-fest hos Gregory. Va trevligt, träffade nytt folk och gött kött. Tyvärr tyckte inte min mage desamma, men va fan. Tog bara ett par skivor så. Va personer från alla håll tror jag, brasilien, tyskland, österrike, moldavien, danmark, och mexico. Gillade "damen" i sällskapet, va 32år tror jag men riktigt skönt :) Alla va heller inte au pairer så va skönt på ett vis. lite tråkigt att bara hänga med au pairer. Hoppade i poolen ganske direkt när vi kom. Jag och madde kännde oss lite "utanför" i början för när vi kom va de bara brasilienfolk så dom pratade portugisiska men de tog inte många minuter innan dom släppte in oss :) Så jävla härliga människor. Hade race i poolen, va meningen att jag och madde skulle va i team men som ni vet är jag inte den bästa simmaren, så hon ville inte va med mej, haha. Tji fick hon för de, för jag och den andra tjejen från Brasilien vann racet :D Tror dom fick sej ett gott skratt när de va min tur, men man måste bjuda på sej själv ^^ Klockan vart inte så sent, tror jag va hemma runt 2? Så sammanfattat, kvällen va skit trevlig :D

Idag va de dags för första au pair mötet. 5st, jippi, haha. Vi planerade årets möten men kändes lite dumt eftersom jag ska byta. Men fick låssas om som ingenting å hänga på å ge förslag. pratade direkt med J när jag kom hem å hon skulle fixa de till veckan. Va meningen att vi skulle vänta tills efter "partyt" J va mening att ha, men de vart inställt så kan byta nu ^^ ... och Sandra, tro inte att du blir av med mej bara för jag byter ;)  Danette (min nuvarande LLC) verkar trevlig och så men eftersom J och A inte gillar henne och ibland kan hon va en bitch så lika bra att byta. Spelar egentligen inte så stor roll, handlar ju bara om en gång i månaden men kommer inte J och hon överrens så förstår jag. Vi får se hur de blir :)

Berättade även lite diskret om min mage till J. Hon sa inte så mycket men nu vet hon iaf varför jag har varit mycket på mitt rum och varför jag är så trött. Känns skönt att hon vet men tror inte riktigt hon fattade va jag menade. Hon fattade att jag har ont i magen, men fattade hon va de betydde? Aja, nu vet hon iaf, de är huvudsaken.
Ska snart dra till gymmet en sväng, har inte så mycke ork till de men behöver verkligen gå dit. Väntar bara på att Madde ska höra av sej så jag vet om hon ska med eller inte. Hoppas de, måste ta hand om henne nu när hennes situation är som den är :)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

va brun du har blivit:) vad är det du ska byta för något??:O puss saknar dig<3

2010-09-27 @ 21:12:52
Postat av: Maria

De va i början kortet är taget, nu börjar jag bli blek igen. orkar inte va i solen läängre :P

Ska byta LCC, de är en kontaktperson man har här ifall nått händer och man vill prata med någon och så :)

2010-09-28 @ 02:58:26
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/
Postat av: Gabriella

vill komma å hälsa på dig någon gång ju!!

aha okej så du ska inte byta familj eller nått sånt då??

2010-09-28 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0