Back in L.A

då va man "hemma" igen. Hemma? Kan jag kalla det hem? Jag bor ju här, kommer va här i 1 år men sen då? Vart är mitt hem då? Har jag ens ett hem? Jag vet att jag alltid har ett hem i Säfsen, hos mamma och pappa. Men jag vill ha nått eget, nått jag kan kalla för mitt hem.
De tåls att tänka på. Nu ska jag bara njuta av livet i staterna, göra allt jag vill göra, inte bry mej i nått, inte ångra något, våga chansa och bara flyta med. Ta en dag i taget, sen visar de sej vad som händer.

Vad kan jag säga om New York resan mer än att de va awesome!?! Kan inte berätta i ord, de måste upplevas. Och vet ni vad? Troligtvis ska vi tillbaka kring jul, wiiihoo ^^ Ska inte hoppas på för mycket, men sannolikheten är ganska stoooor att de blir så :D
Har många planer, vill göra så mycket när jag är här men vet inte hur jag ska hinna allt. Är så svårt att planera nått när jag inte har nått schema, vet aldrig i förväg hur jag jobbar. Får reda på dag för dag. De enda jag vet är jag jag SKA vara ledig den 10 oktober, de har jag bestämt. Har sagt de till Jamie och självklart fick jag de när jag berättade vad jag hade för planer. Kommer bli suuper!

Ska bränna lite skivor sen lägg mej. Ska hämta R imorgon vid 7.30 så lär åka senast 7am :( Vart ett kort inlägg men alltid nått.
Natti!

Ser ni mej? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0