museum

Trevlig och mysig dag  om man bortser fran min forsvunna telefon, putts vack. Foljde med J och barnen till natt museum. Hon skulle ha ett mote i narheten sa passade barnen under tiden. Va ett museum med gamla djur tex dinosarier och sant som levde for ur lange sen. Dom har hittat ben och rester och sen byggt ihop de, va ganska frant att se. Tog lite kort men ni vet situationen sa bilder kommer inom oviss framtid. Efter de gick vi over till ett annat museum, art museum. Forsta delen sog hastpung, art ar inte direkt min starka intresse Men andra delen va kul att se, lite mer modernt. Fick tyvarr inte ta na bilder dar sa kan tyvarr inte dela med mej av konsten ^^

Har tydligen sett och traffat manga kandisar. Vart att prata om de i bilen och J berattade att jag sett en hel del, men eftersom jag ar vardelos pa skadespelare och sant har jag noll koll. Kollas sallan pa TV eller film sa inte latt att veta da :P Bryr mej inte sa mycket heller, hade jag gjort de hade jag vert mer insatt. J tycker iaf de ar bra att jag ar lite bakom flotet nar de galler den saken, da behover hon att va radd att jag freaks out nar jag ser nan och hon far skammas :P Kommer bli jalvigt svart att saga hej da, svarare an att saga hej da till min riktiga familj, forlat mamma. Men nar jag sa hej da till familjen i Sverige visste jag ju att jag skulle se dom inom ett ar igen, nar kommer jag fa se dom har igen? Jag SKA tillbaka och halsa pa, och de hoppas J ocksa. Kanns skont att jag ar valkommen tillbaka trots att jag avbryter mitt ar. Ar glad att dom tog de sa pass bra och att de loste sej pa basta satt for dom. J har ju berattat for mej om hennes "nanny" drom och jag ar en del av det :) Kommer bli ett kanslosamt avsked men de tar jag da, nar den dagen val ar har.
Gjorde ett forsok att ladda upp bilder men fattade inte, javla mac. Fattar inte ett skit men maste val borja lara mej om jag ska kopa en ipad, eller en iphone. Har inte bestamt mej an, maste ga dit och fraga hur dom funkar i Sverige. Om jag kan kopa en iphone utan At&t blir det nog en san, men kan jag inte de blir det en ipad.
Kollade igenom va jag har lagt undan for hemresan och de va lite klader anda, men langt ifran tillrackligt :)
  • 3 tjocktrojor
  • B-H:ar
  • Trosor
  • strumpor
  • Basket shorts
  • I <3 NY troja (sjalvklarhet)
  • tunika/klanning
  • 4 T-shirt
  • 3 sma nascar bilar
  • Presenter, som jag inte kan beratta eftersom jag vet att ni som ska fa de laser
Har hittat ett bra flygbolag som tillater tva bagage (icelandair), hoppas de finns na rimliga priser och flyg till Sverige nar jag ska hem. Vet fortfarande inte nar det blir men nangang i december. Den "nya" au pairen kunde inte komma forran da och jag lovade att stanna tills hon kom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0