PAKET!

Fick mitt efterlängtande paket  av mamma idag. Rev upp det direkt eftersom jag visste vad som fanns innuti J fick smaka godiset och hon älskade det, lixom jag :D Smällde i mej halva påsen direkt men de fick jag allt betala för :( Jävla mage! Men gött va de. Fick även ett brev från Mördilaine, tack så mycket!

Va till Beverly mall idag för första gången, va inget för mej. Gillade den inte så mycket, enda jag hitta va ett par leggins. Kasnke för att jag inte kollade så noga eller är inställd på att åka till outlet på lördag och spara mina pengar tills dess. Har också börjat kolla upp flyg hem i början av december. Vet inte om de är billigare och boka nu eller om man ska vänta? Kanske slipper betala biljetten själv, beror om jag får läkarintyg eller inte. A skulle kolla upp och boka en tid för undersökning. hoppas dom kan signera så jag slipper betala :)


Min kära vän sa några kloka ord till mej idag. Jag har försökt att insett de förlänge sen men har alltid försökt tänkt att de kommer bli bättre, att du kommer ändras. När jag tänker tillbaka så har inget ändrats, du behandlar mej fortfarande som om jag vore en docka (ordagrant). De får fan vara slut med de nu, nu ska jag göra de på mitt sätt, inte anpassa mej efter dej! Lets play the game!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då hoppas jag att det smaka.Får väl skicka mer till J om hon vill ha.Kan ju plocka ihop lite annat också.

Känns det bra med allt annars?

Längtar till dec.nu

Kramar till dej från mej.

2010-10-14 @ 11:13:39
Postat av: Sanna

Haha...du ska veta vi hade problem på Coop innan vi fick till det där paketet med tull-lappar och godkänt innehåll! :P



Bra att det kom fram iaf :)



Saknar dig!

2010-10-14 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0