Mycket men ingenting

Har hur mycket som hellst jag skulle vilja saga men vet inte hur jag ska borja sa skiter i de. Livet rullar pa, forsoker gora sa mycket som mojligt men de ar svart nar inte energin finns :( Imorgon ska jag iaf till outlet (kanns som jag tjatat om den i narga inlagg nu), fan om de bara ar skit. Kommer bli besviken till 1000 iaf. Da kommer jag sakert trost shoppa massa skit iastallet, haha. Daniela har fixat vattenrenaren sa antligen ar vattnet som de ska och inte smarkar som en swimingpool.

Har kollat lite pa flyg hem, runt 16 timmar, inte sa farligt. Mellanlandning i seattle och reyjkavik eller endast i London. Far se vilket de blir, ar ju ett tag kvar. Maste kika vilka som har de basta bagagreglerna, de ar de viktigaste ;) Vill ta med mej sa mycket hem men far prioritera det viktigaste. Hade ju inte sa mycket med mej hit och de mesta jag hade har jag antingen atit upp eller gett bort ;)
Kvall blir de tjejkvall med grillning och chill, nan ol slinker nog ner ocksa, beror pa vad magen sager. Funderar pa att varma upp poolen ocksa, vore grymt skont men vet inte om de bara ar jag som vill bada :P
Vill ocksa fa igang min dator, lagga in bilder och framforallt branna ut dom ifall hela datorn skulle krascha. Ar ju bara laddaren de ar fel pa men man vet aldrig, kan aldrig lita pa datorer, dom gor som dom vill. Har ju en hel del nya kort i kameran jag skulle vilja se men far val vanta tills jag kommer hem. Jag ar den som aldrig kollar pa bilderna i kameran utan vantar tills dom ar i datorn, mycke roligare da :) Sa har ingen aning om va de ar for kort i kameran nu, ska bli intressant att see ^^
Blek borjar jag bli ocksa, lite sma panik nu innan jag ska hem. Vill ju inte komma hem och va lika blek som nar jag akte, da far jag ju skammas, haha. Men dom senaste dagarna har de inte varit na solvader, och nar det val ar det  jobbar jag:( Har aven sokt nagra jobb, utanfor byn. Hoppas verkligen jag kan fa natt, kommer inte orka med att bo i byn allt for lange. Kan gissa vad manga tanker just nu efter dom last den meningen, men de skiter jag i.
Powernap sen dags att tanda grillen!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

När ska du åka hem igen då?

2010-10-16 @ 13:12:21
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vet inte riktigt an, maste fa klartecken fran den nya au pairen nar hon kan komma, men i december skulle jag tro

2010-10-16 @ 17:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0