Misslyckades!

Fatt lanat J's dator nu nar min laddare pajat. Bra tajming, ska forklara varfor lite senare i inlagget. Kan inte bjuda pa na mer bilder och sen far ni sta ut med att jag inte kan anvanda vara 3 svenska bokstaver, anstrang er :)
De sags alltid att man ska folja hjartat och inte hjarnar, i de har fallet har jag gjort tvart om, jag har gatt efter hjarnan. De kanns hemskt men jag vet att de har ar natt jag maste gora for mitt eget basta. Jag kan inte forklara kanslan jag har just nu. Ar sa javla forvirrad, besviken, kluven men samtidigt sa kanns det helt ratt.
Jag har aldrig brytt mej vad folk tycker och tanker om mej men nu kanns det som alla kommer tycka att jag misslyckats. Jag HAR misslyckats, jag fixade det inte ett helt ar men jag forsokte iaf. Jag provade och insag  att de har va inte alls ett liv jag vill leva. Vet att jag kommer fa hora mycket nar jag kommer hem, den smallen tar jag. Kommer nog heller inte ma sa bra forsta tiden hemma sa jag ber er ta avstand, lat mej fa va den som tar steget.
Jag ar anda stolt over mej sjalv som vagade ta steget ut i livet, vagade prova. Sen att de slutade sa har va inte riktigt planerat men jag visste om att risken fanns innan jag satt mej in i de har. Jag angrar absolut inte att jag akte, dom har manaderna har varit fantastiska och de kanns hemskt att lamna de.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst men just nu har jag inte humoret for det.
Sammanfattning: Jag kommer hem men vet inte nar. Jag stannar sa lange dom behover mej, tills dom hittar en ny.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Maria! Du har absolut INTE misslyckats. Inte i mina ögon! Du ska vara stolt att du ens vågade ta klivet ut att göra din resa. Man ska följa det man känner och om du mår bäst här hemma så är det rätt val. Kram

2010-10-07 @ 19:36:31
Postat av: Anonym

Resten av Fredriksbergs befolkning lämnar ju inte ens 50 skyltarna. Känn det inte som du har misslyckats.

2010-10-07 @ 19:54:14
Postat av: Mamma

Vadå misslyckats? Du tog ett steg ut i vida värden och jag är stolt över dej, att du gör det som du tycker känns rätt för dej.Skit i vad andra tycker.

Det går flera tåg.Du hittar säkert på nåt annat kul som du vill prova på

Älskar dej.Har föresten skickat ett paket til dej.

Kramar från mamma.



2010-10-07 @ 23:25:09
Postat av: Mikael

Så du kommer hem nu? Hoppas du hade en trevlig tid i USA i alla fall. Måste varit kul att prova på att bo i ett annat land och det är ju en upplevelse du alltid kommer att ha med dig.

2010-10-08 @ 02:50:27
Postat av: Sanna

Du är så jävla stark så du anar inte Maria! Vilket jävla steg du tagit att bara våga åka...och ta beslutet om att åka hem!

Vad du än säger så är du förbannat bra!

Och nu har du ju testat...mer än vad de flesta skulle våga!



Jag saknar dig! Och välkommen hem när du kommer! :)

2010-10-08 @ 08:16:19
Postat av: Madelene

Du har då absolut inte misslyckats. Du är tuff som ens tog chansen & åkte iväg. Vad andra tycker ska du inte bry dig i. Alla ska jämt tycka så himla mycket. Det är bra att du gör som du själv vill. Du har ju iaf tordas åkt iväg helt ensam till andra sidan jorden. Det är TUFFT gjort det!

Välkommen hem till Sverige igen. Ska bli underbart att få träffa dig.!

2010-10-08 @ 12:04:12
Postat av: Kicki I skogen

Hej Maria

Känn dig inte misslyckad, nu har du ändå provat och de var inget för dig. Punkt slut. Du behöver aldrig fundera att du inte provade. De blir bra ska du se. Vi syns när du kommer hem. Kram kram på dig.

2010-10-09 @ 09:58:12
Postat av: Maria

Tack alla! :)

2010-10-09 @ 19:48:51
Postat av: malin

det är inget misslyckande, det är ju detta du vill? hur kan det isf vara ett misslyckande, jag åker hem idag (i förtid) för jag känner att detta är inget jag vill göra - absolut inget misslyckande, jag ha nya planer istället - och de som sitter där hemma och gotta sig - det är ju dom som är misslyckande? det är ju dom som fortfarande sitter hemma, right? (:

2010-10-10 @ 17:56:19
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Louise

du har verkligen inte misslyckats!!

2010-10-12 @ 17:54:07
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: Tina S

Tänk inte att du har misslyckats Maria, om folk hår nån dålig kommentar så är det väl förmodligen någon som aldrig vågat gjort något. Alltså inget att lyssna på. Man ska alltid följa magkänslan. Tycker du är skittuff som drog till USA själv! Kram!

2010-10-12 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0