jobba jobba jooobba!

Nyss kommit hem, jobbat saklart :( Mycke korande idag, pjuu. fram och tillbaka, fram och tillbaka. Har blitt manga timmar redan, 40 timmar och de ar 4 dagar kvar :O Imorgon maste jag jobba kvall igen, hatar nar J har filmning, men     Bara att bita ihop :) Imorgon har Baby-Bo playdate innan dagiset, eller halloween party rattare sagt om man fragar henne. Det betyder att powernapen inte blir av sa gruvar mej om jag maste plocka upp dom :P

Halloween till helgen och jag har ingen aning om va som hander. Party pa fredag iaf och jag ar ju saklart ute i god tid for att fixa maskeraddrackt! Va fan ska jag va? Far slanga ihop na snittsigt. Pa sondag ar det ju riktiga halloween, ryktas om en parad i west hollywood som ska va natt att se. Kasnke blir en svang dit, eller en svang nan annanstans? Far forska lite och se va de blir.

Ska lagga mej nu, sjukt trott och tankarna som snurrar runt gor mej inte direkt piggare! See you, night!

Kommentarer
Postat av: Malin

http://www.partykungen.se/



Kolla på den här sidan efter lite inspiration.

2010-10-28 @ 09:44:52
URL: http://malinsofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0