Tummen upp!

De ar sana har dagar som jag verkligen inte vill hem. Trivs sa javla bra och allt flyter pa. De ar sana har dagar jag inte langtar hem, inte ett dugg. Synd bara att dom ar for fa, skulle va nice om alla dagar va sa har :) Fast pa ett satt inte, inte nu. For da skulle jag ha san javla angest nar jag aker hem. Kommer dom sakna dom na grymt mcket, dom har ju blivit en del av mej. Kommer bli tufft men lovar, nan dag kommer jag tillbaka och halsar pa :)

Idag  ar det Halloween, riktiga halloween. Tog en promenad imorse med J och barnen. Folk holl pa som galningar och pryda husena. Sjuk att dom lagger ner sa mycket tid och pengar bara for nagra timmar. Maste ta mej en tur ikvall nar de ar mork och se hur allt blev, innan de bar av in mot paraden :) forresten sa skilljer det bara 8 timmar i tiden nu for vi staller inte om klockan forran nasta helg :)


Fan de ar sa mycket som jag tankt skriva men nar jag val sitter har med datorn framfor mej kommer jag inte pa natt bra. Jamt nar jag aker till dagiset, nar jag bara tar de lugnt eller har tid for mej sjalv tanker jag mycket, tanker pa hur jag kan skriva de har och beratta allt for er. De ar svart, svart att beratta mitt liv i ord, mina tankar och funderingar. Vill sa garna dela med mej, men de verkar som om jag ska halla dej for mej sjalv. De kanske ar de som ar meningen, att ni inte ska fa ta del av mitt liv, mitt aventyr? Jag vet da inte, for nar jag val sitter har ar det stopp. Far aldrig fram de jag egentligen menar, hoppar alltid over till nagot annat.
Det kanns som om jag vuxit na enormt under min tid har men jag ar fortfarand Maria Maruska. Nu kommer det lata som om jag ar 40+ eller natt men jag har borjat uppskatta allt mycket mer. Tanker inte pa de negativa hemma, tanker pa allt positivt. Har insett att man ska ta vara pa varje liten mojlighet man far, inte slosa bort de med att bara sitta hemma. Man lever bara en gang, och jag ska fan leva, leva pa mitt satt! Jag ar fortfarande ung, har hela livet framfor mej :) Ar pa sant bra humor idag, vet inte varfor men jag gillar't. Onskar att alla dagar kunde vara sa har men ikke sa nikke :( Jag tror jag vet vart skon klamer och jag ska forsoka fixa det, nar jag kommer hem! Maste fixa det, de ar bara sa! 

p.s vem ar sugen pa att fira min fodelsedag och att jag kommer hem med ett party den 18 december? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att allt är toppen.Fest!!Jag undrar det jag.

D får berätta om allt när du kommer hem istället för att skriva.

Kramizzz

2010-11-01 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0