Knäckt

Japp, minst sakt. Knaka och braka ganska friskt igår hos kiropraktorn. Men som tur va hade jag fint sällskap som fintade bort tankarna lite :) Går inte in på  nå detaljer men kan säga attde gjorde ont :( Lugn helg är ett måste för att de ska få chansen att läka ihop. Promenaden imorse va tung, gjorde ont men va ändå skönt att röra på sej. Bara benet blir att fungera så nöjer jag mej, de andra är jag van med. Kanske måste börja använda nackkrage? Hoppas inte!

Aja, ligger hemma hos pappa nu och kollar på film. Ikväll blir de spelkväll vilket passar perfekt nu när jag inte får rocka loss allt för mycket :P Till veckan blir de nog flytt, hela vägen upp för trappan ;) Alltså en våning upp, slipper jag skita ner mej efter en filmkväll när barnfilmerna tagit slut, haha.

Nu en piss och sen hämta moder från jobbet

Kommentarer
Postat av: kgkg

uppdatera någon gång!!

2011-02-05 @ 00:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0