Jackass 3D

Börja med att säga att jag har äntligen fatt upp lite bilder, finns på Facebook. Lånar aven maddes dator så har åöä men har svårt att komma ihåg dom, använder gärna A och O istället. Så räkna med en blandning :P

Idag vart de lite shopping, dock inte så mycket men alltid nått. En tjocktröja, mjukisbyxor, en t-shirt och 2 presenter. Måste kopa skor ocksa men att prova skor utan strumpor är inget jag rekomenderar så avstog inköp av skor idag. Köpte en ny resväska igar, eller en hockeytrunk med hjul rattare sagt. Måste börja packa lite smatt. Även fast det ar typ en månad kvar så kommer det bara säga svisch så är jag hemma igen. Måste även rensa ut mina gamla kläder för kommer inte få med allt hem, haha. Men de tar jag då.

Kom nyss hem från bion, jackass 3D. SÅ JÄVLA KING! Ont i magen av allt skratt, fått panik över ormarna, nästan spytt (flertal tilfällen) men ändå skulle jag kunna se den ännu en gång :) Fattar inte vart dom får alla ideer ifrån och att dom verkligen fullföljer dom, helt sjuuuka! Undra hur mycket som är fejk av allt?

Vart ett kort inlägg, lär sova. Don´t feel so good, need some sleep!



Kommentarer
Postat av: mamma

Mitt lilla troll.Puss

2010-11-05 @ 22:42:41
Postat av: mamma

Mitt lilla troll.Puss

2010-11-05 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0