Halloween-parad!

Gardagens Halloween parad va sjukt cool. Alla borde uppleva Halloween i USA nan gang i sitt liv, rekomenderar de starkt. Skulle kunna ha gatt tim tals och bara kollat pa allt folk, alla kostymer, alla idioter och upptradandena. Fattar inte vart folk far alla ideer ifran. Behover jag saga att de va manga dragqueens? L.A ar ju gay-staden sa killarna va sjuk kul att komma pa. Och killen som dansade, har nog aldrig vart sa avtand som da, men samtidigt kunde jag inte halla mej for skratt. Har de pa film ^^ Ska dela med mej sa fort jag kan.

Husen jag berattade om i forra inlagget, grymt vilket jobb dom lagger ner. Gick trick and treating med barnen, J och hennes date. Man vart fan  lite radd pa riktigt haha.kande mej som 10 igen nar man gick runt dar och tiggde godis :) Alla barnen va sa sota och mitt lilla lejon slockande innan vi hann innanfor dorren.

Idag va dom ledig fran skolan sa hangt med dom hela dan, trevligt. Vi lekte pa formiddan och efter lunch drog vi och halsade pa J i studion. Forra gangen va vi och kollade nar dom spelade in en scen i The middle och denna gang va de en scen fran United States of Tara. Nu nar jag sett hur de verkligen gar till, allt ar fejk men ser sa verkliget ut pa TV:n. Ar grymt imponerad men nu nar jag kollar pa TV eller film lagger jag marke till att de ar fejk, haha.

Ska forsoka lana Maddes dator sa ni kan fa se lite bilder, ar pa tiden nu. Minnes kortet borjar bli fult och eftersom jag inte kan spara dom i datorn maste jag ha kvar dom. Lar kopa ett nytt antar jag. Tror jag kan ta 500 bilder till och tror inte jag klarar mej med de for en hel manad :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0