Swork

Tog R på en promenad imorse. Gick till Swork och tog en kaffe och de måste göras fler gånger ^^ Upptäckte att de jobbade en het kille där, jummi. Såg han inte först men när vi gick in igen för att gå på toa mötte vi han. Hoppas jag inte såg i syne bara, lär gå dit (snart) igen för att ta en närmare titt.
Sandra kom hit en svääng ikväll. Va trevligt, gick till Swork i hopp om att han fortfarande skulle jobba, men ikke. Tog en kaffe/the, satt där en stund sen bestämde vi oss för att ta en promenad. Gick upp till Trader Joe´s och köpte nått att äta. Kom på att jag inte testat keso än så köpte en burk, gick hem och öppnade den och skar upp ett päron (ni som känner mej vet hur mycket jag älskar keso med päron). Fy fan säger jag då, vart så jävla besviken. De såg ut som den gör i sverige men smakade härk. Men de va inte smaken som va värst, de va konsistensen. Va sajmigt och glansigt. Kan inte förklara men de va verkligen en besvikelse :( Big NO to cottage cheese!



Imorgon kommer båda barnen, ska bli kul. Har inte umgåtts med F så mycket. Vet inte hur länge jag ska ha dom men troligtvis till runt 4. Sen blir de förhoppningsvis lite shopping och äta ute med Sandra. Har inte ätit ute en enda gång sen jag kom hit så kanske är på tin. Får se va som sker.
... och på lördag är det dags för det stora au pair mötet, hoppas jag träffar nya vänner. vore kul om man är ett gäng som umgås. Alla kan ju inte samtidigt, men om man är några så brukar oftas nån va ledig samtidigt som en själv.

Klockan närmar sej midnatt, dags att sova. Natti

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Jag tänkte bara fråga hur många barnerfarenhetstimmar du hade innan du åkte? :) ha det bra!

2010-08-22 @ 11:15:05
Postat av: Maria

Hej Stina.

Oj jag vet faktiskt inte. De va bra mycket iaf. Har varit fotbollstränare, alpinatränare, lekledar, tagit hand om min systerson och min bror. Runt 1000 kanske :)

2010-08-22 @ 19:27:12
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0