Poolparty!

Först å främst, va har hänt med min blogg? :O Eller jag vet vad som hänt, jag skulle försöka mej på att designa bloggen lite. Ni ser ju resultatet själva, bloggdesign är inte min grej tydligen. Kanske kan ordna upp de själv när jag har ork och tid. Hä spösch! Huvudsaken ni kan läsa och hitta runt så är de ju lugnt =)

Idag har de iaf vart brunch/pool-party här hemma. (läs att jag skriver hemma) Känns lite dumt att kalla de "hem", men de är ju faktiskt mitt hem just nu. Första gästen kom runt 10 och den sista gick hem bara för ett litet tag sen (17.00). "jobbade" 9-17, slapp dag. lättförtjänade timmar kan man säga. Inget jag klagar över. Troligtvis har jag träffat lite "kändisar" idag. Folk som jobbar inom film/TV industrin, har ingen aning. Lät som de när dom pratade och tror vissa jobbade med J så förhudligen. Hur som hellst, va trevligt men i vissa lägen kände jag mej lite utanför. Kändes inte som jag passade in riktigt, haha. Hon som bor i poolhuset är skådespelare, spelar tjej som vill vara kille i TV serien L-Word bl.a. Antar att jag måste kolla på nått avsnitt ifall hon frågar vad jag tycker :P

Ska försöka mej på lite design nu tror jag, wish me luck! Förresten, kommer uppdatera i den andra bloggen efter detta. Privata bloggen, klicka här

DAGENS VILL HA: Älgstek
DAGENS KLÄDSEL: Bikini - Shorts och linne
DAGENS FRISYR: Slarvigt uppsatt
DAGENS LÅT: Fri som en fågel
DAGENS PLANER: Poolparty
DAGENS SAKNAD: Sverige
DAGENS DUMMASTE: Ätit för mycket
DAGENS MISSLYCKANDE: Att inte äta så mycket
DAGENS DROG: Muffins
DAGENS KÖP: Latte på starbucks åt J
DAGENS GODIS: Gelehallon
DAGENS HUMÖR: Mest uppåt
DAGENS CITAT: "Är det dina döttrar"?
DAGENS ROLIGASTE: När Rocko drog iväg med F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0