Gårdagen!

Är ni nyfikna om gårdagen? Vet inte va jag ska berätta. Sandra kom som sagt vid 5 tiden, satt å tjålade sen började vi göra oss iordning. Ringde taxin och vi hoppade in. De va en kvinna som körde, vi vart så glada :D Hon va super trevlig, guidade oss efter vägen. Dyrt va de inte heller,  35 dollar. De tog ungefär en halvtimme och hon droppade av oss på nån krog i närheten av hotellet. Gick in å tog en öl, ville inte va spik nykter innan vi skulle gå in. Vi delade iofs på en vinare hemma men de va inget. Ölen smakade som vatten, lika ölen på hotellet. Beställde även en redbull vodka men den smaka pyton. Full vart jag inte heller så måste ha vart lättöl eller nått, haha. Minglade runt på hotellet, hittade några trevliga typer vi hängde med. Träffade även på nån kille som sa att han jobbade med chris brown, men de tror jag va jag vill på, haha.
Tog en taxi hem, försökte ringa kvinnan men hon svarade inte :( Vi fick nöja oss med nån indisk kille. Han va ny å hittade inte speciellt bra, men vi flirtade till oss ett stopp på ett matställe och billigare resa så ska inte klaga ^^
what happens in LA, stays in LA ^^


Kom hem runt 4am, gick å la oss en timme senare kasnke. Halv 9 va de bara att gå upp å börja jobba. Barnen kom hit, hoppade i poolen och testade min nya kamera. Är riktigt nöjd med den :) Men som ni kasnke vet är jag rädd för vatten, eller att va under vattnet rättare sagt. Får panik. Men de gick faktiskt rätt bra. Ner, knäpp kort sen upp. Måste försöka träna bort rädslan.
Åt lite lunch sen vid ett kom A och hämtade dom. Sandra åkte hem runt 12 för hon skulle på nån balettkurs eller va de va. la mej ute och pressade lite. pendla mellan poolen och solstolen. För första gången sen jag kom hit smörjde jag inte in mej nått. Känndes så onödigt efterson jag va i poolen stup i kvarten. Är lite röd nu men de svider inget, hoppas de är lugnt. Känner mej som en stekt gris ^^

Har laddat upp lite bilder på FB också för den som  vill se. Ska även försöka gå till Target imorgon och handla lite. Tänkte jag skulle börja att skicka lite kort/brev hem. Har inte gjort de än, måste till ett postoffice för att köpa frimärken. Är inte som i Sverige att du kan gå in på affärn å köpa, de suger! Ska köpa på mej ett gäng så jag har :)


 

Ps har vart i USA 3 veckor idag :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Skickar över en kram till finaste Maria!

2010-08-16 @ 21:05:20
Postat av: Maria

Tack linnea, och jag tror bestämt att du missat att berätta nått för mej ;)

2010-08-16 @ 22:16:16
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0