Bränd!

Vad händer? Ingenting. Börjar bli ganska tråkigt och inte ha körkort nu. När jag har lillan blir de å försöka hittaa på olika saker varje dag, men känns som vi gjort snart allt i närheten. Vi har vart på Peekaboo, gått till Target, fikat på olika caféer, badat i poolen, lekt inne, lekt ute, lagat mat, gått till affären osv. Idag kände jag att jag inte orkade gå nånstans så vi stannade hemma, heeeela dagen. Rätt skönt faktiskt. Kom förresten ett par och gjorde en filminspelning i poolen idag, bara en scen men ändå ^^

Vi har varit ute rätt mycket vilket jag börjar känna av mer och mer. Glömde att smörja in mej, tänkte inte ens på de eftersom jag inte låg och pressade värst mycket. Lekte mest och va i poolen. Ska ta en dusch senare och förhoppningsvis lägger de sej. Svider inte så mycket som jag trott, gör lite ont bara när jag river mej eller kommer åt nått hårt. Tänkte även kasnke ge mej ut på en promenad, får se vad jag orkar. Är helt slut, värmen tar kol på mej ^^

Ligger just nu och kikar på lite tatueringsmotiv. Vill ju som sagt göra nått här nere, kanske nått som påminner mej om detta? Har ingen aning, ligger och försöker få lite inspiration. Text? bild? text och bild? Färg? svartvit? Sen VART? Vill nog inte ha en allt förstor eftersom jag har en ganska stor redan. Aja, tåls att tänka på.

Har varit dålig på¨att ta kort den senaste tiden så har inga nya att bjuda på. Eller nya för er har jag men inga som jag vill lägga upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0