Bloggkaos!

Som ni ser har jag klantat till de med bloggen igen. Tänkte jag skulle piffa till den lite mer, men de sket sej. Måste försöka få nån ordning på den. Någon som vill hjälpa mej? =)

Mina två lediga dagar börjar lida mot sitt slut. Imorgon kommer dom hem, lillskrutten kommer hit runt halv 12. den stora ska till campet å kommer inte hem förrän 5pm och då kommer A och hämtar lillan. Blir en chill dag  om jag bara ska jobba på eftermiddan och om hon nu inte ska ut, de har vi inte sett än. Ska övernatta hos A på fredag igen för hon (A) ska ha motorcykel lektion på lördag morgon. Får se hur länge jag får jobba men hon har iaf lovat att jag ska få va ledig på kvällen, då planen är att gå ut :)

Har även fått tid för uppkörning, 26 augusti. Skulle kunna fått en tid imorgon, men ingen kunde köra dit mej så de sket sej :( Här måste man ha sin egen bil att köra upp med, inte som i Sverige där de måste va en speciell bil.

Blev ett kort inlägg idag, vet inte vad jag ska skriva. Bjuder på en ego bild iaf så ni ser att jag lever. Dock får ni den i svartvitt, bättre så ;)



p.s nytt inlägg i den "privata"... läs här

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej såg ni kommentar! tack! förstår att de finns fler som känner som vi..

och förstår dej att du drog från denna skitbygd ;) hoppas vi också kommer iväg :)



sola åt mig också och ha de gött.



kram!

2010-08-12 @ 16:34:44
URL: http://hellolouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0