Väntan på bervet!

Intervju idag gick fint. Svarade på lite frågor både på svenska och på engelska, sen va de inte så mycket mer. Kändes ganska onödigt för har ju i princip svarat på allt i ansökan redan. Men nu kan jag inte göra så mycket mer än att vänta på att brevet från CC ska dyka upp i brevlådan.

Tänkte jag skulle ladda upp lite bilder från skotercrossen i lördags men har inte orkat lagt in dom på datorn än, dom kommer så småning om :) Är fortfarande besviken på att jag inte fick se klart finalen. Hade sett fram emot att åka iväg å va borta från byn och inte känna någon press på att åka hem, men ikke! Har inte så mycket mer att säga om de mer än att jag tycker de va dålig stil. Hade jag vetat de hade jag fan tagit egen bil eller fixat de på annat sätt. TYPISKT!

Imorgon är det löning :) Ska passa på att shoppa lite nya kläder tänkte jag, om jag hittar något som passar vill säga. Skulle behöva ett par nya jeans, men är inte de lättaste att hitta till min kropp :( Vill ha tillbaka den jag hade när jag va sjuk. Jag ska väl egentligen inte klaga, men de är just benen å stjärten som samlat på sej lite väl mycket. Hade vart skönt om lite försvann så jag kunde få på mej kläderna igen :P När de gäller överkroppen så hoppas jag på att hitta lite fina linnen/tunikor. Är inte den som direkt gillar att gå runt å kolla på kläder, hatar att prova så hoppas jag kan hitta något direkt. När jag inte ska ha något hittar jag det direkt men när jag väl ska ha något, vart finns det då? Efter miljoner prövningar kan jag, om jag har tur, hitta något som duger och passar. Hittade ett par skitsnygga jeansleggins idag, men passade dom? -NEJ, typiskt!

Nu ska jag vara lite social. Blir nog att kika på den andra filmen vi hyrde igår, dock inte skräckfilmen. Den fick Jesper kika på själv igår för varken jag eller Gabriella va sugen att ligga vaken hela natten. Skräckfilm kan jag se på när jag vet att jag inte ska sova själv och att jag har någon att krypa nära, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0