Trevligt!

Gårdagen var över förväntan, hade hur trevligt som helst. Riktigt kul, om man bortser "efterfesten". Men de är smällar man får ta (ordagrannt) Ni som vet vad som hände förstår vad jag menar. Och självklart vart kameran proppad med bilder vilket jag gillar. Dock gillar jag inte den nya kameran, bara hälften av alla kort som blir bra :( Ska nog skicka tillbaka den å välja en ny. Vill ju att alla kort ska bli bra! Träffade några jag inte har träffat på länge. Blir inte att man ses så mycket över vintern, men så fort folkrace säsongen drar igång så träffas man :)
... Och ska verkligen försöka ta vara på den här sommaren så mycket jag bara kan, för nästa sommar befinner jag mej förhoppningsvis i staterna :)

Har haft en trevlig kväll även idag, mer behövs inte att tilläggas!

Smakprov från festen...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0