Tacopaj!

Idag vart de en tur in till Ludvika. Skjutsade "farmor" som hade lite ärenden att göra, och eftersom hon inte får köra själv så är de klart man ställer upp. Åt självklart på china, vilket är standard när vi två är in :) Åt nog för ett x antal personer, men gött va de då! Köpte mej en cykelpump så jag kan börja använda cykeln nu när de börjar bli bart, men tror ni den passade? - NEEEJ, såklart inte :( Typiskt!

Mamma ville ha nå gott när hon kommer hem från jobbet ikväll så har gjort ett försök att göra en tacopaj, får se om den är ätbar. Kan inte bli värre än kladdkakan jag gjorde iaf :P

Är det någon som gillar att fixa till bloggar å "puffa" dom lite så får ni gärna säga till. för de är verkligen nått jag inte kan, eller kan kan jag säkert men har ingen ork eller intresse till det så.

Nej nu ska jag ta mej "en" tugga sen åka upp till stugbyn å kanske ta mej en grogg ^^

/M

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag kan fixa den, blir en blå blogg bra, eller vill du ha nån annan färg?

Skicka över lite bilder som du vill ha i headern. Har inga bilder på dig.

Vill du ha olika bilder på sidan som jag eller?

2010-04-16 @ 23:01:38
URL: http://malinsofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0