Flyttad!

Flyttade till blogg.se då jag tycket den andra sidan va så komplicerad och tråkig. Fattade mej inte riktigt på den, haha.

På au pair fronten står det still, inget nytt har hänt. Väntar fortfarande på svar från förmedlingen. De går sååå segt, vill ju som sagt iväg nu, eller åtminstånde innan hösten! Är trött på de här. Blir de inget  USA i sommar hoppas jag på att få ett jobb utanför den här kommunen, men med mitt  flyt blir jag väl kvar även denna sommar :(

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så slänger upp lite bilder istället (:


Skolavslutningen i 9:an 2006



Studentdagen 2009 - Saknar er alla!



Svenska rallyt 2010



Min tatuering



Se upp, bred last!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0