Ett steg närmre!

Fick ett samtal från CC igår, ansökan är granskad :) Endast lite små grejor som lär fixas sen är det igång, äntligen"

Avslutningsfesten i söndags var över förväntan, mycket trevligt och framför allt god mat :) Bilder kommer senare när jag får ork att lägga in dom. Vart en hel del bilder tagna. Har faktiskt inte kollat på ett enda kort än så de blir en överraskning. Jag va ju inte den enda som använde min kamera så kan bli intressant att se vad som togs :) Trots att jag va grymt trött på jobbet på slutet så saknar jag det allt lite grann. Tror mest de är den sociala biten jag saknar, arbetskamraterna och allt runt omkring. Tack alla för denna säsong. 
 
Annars, ligger för tillfället i Borlänge hos Jesper och Gabriella. Drog hit idag, kände att jag vill komma bort lite. Dock åker jag hem redan imorgon :( Bilen va full på fredag så har ingen skjuts mer än imorgon och buss orkar jag inte med. Var även ner till chefen och fick schemat för sommaren. såg rätt bra förutom en helg, men ska nog lösa sej ändå. Får försöka byta den helt enkelt. Den helgen får absolut inte missas. Det enda som kan stoppa mej är USA, annars ingenting (:

Till helgen är det dax för den årliga motorklubbs festen. Skapligt med anmälda, över hundra så kan bli skoj. Ska dock  inte ha för höga förväntningar för dom senaste åren har festen oftast dött ut rätt fort, endast några få som hållt igån långt in på natten.

Just ja, detta inglägg skrivs från min nya dator. Köpte en ny idag och än så länge är jag riktigt nöjd med den. Tog ett tag innan jag fattade mej på den, men det kommer. Lär mej mer och mer, :)
Nej, nu ska jag försöka sova en skvätt. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0